Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie (pobierz wzór oświadczenia) lub w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres reklamacje@straganzdrowia.pl .

  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać bezzwłocznie, w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru.

  3. Zwrotu towaru należy dokonać w terminie 14 dni od pisemnego powiadomienia o odstąpieniu od umowy, dołączając dowód zakupu w postaci paragonu na adres: StraganZdrowia.pl,  al. Wolności 1F/32, 55-220 Jelcz-Laskowice

  4. Przed wysyłką prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 71 700 05 35, lub mailowy na adres:  reklamacje@straganzdrowia.pl.

  5. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny, w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie podczas przesyłki. Produkt powinien być w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym. W przypadku niespełnienia w/w. warunków, mamy prawo do odmówienia zwrotu towaru.

  6. Zwrot kwoty na konto Klienta dokonywany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep towaru.

  7. W przypadku odrzucenia złożonej reklamacji, ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną i/lub mailową o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Odesłanie nieprzyjętego zwrotu nastąpi w  ciągu 7 dni roboczych na koszt sklepu.

  8. W razie niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem, Klient powinien niezwłocznie poinformować dostawcę. W takim wypadku nasz sklep dołoży wszelkich starań aby znaleźć optymalne rozwiązanie dla Klienta (obniżenie ceny, wymiana, odstąpienie od umowy, etc.).

  9. Proszę pamiętać aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera. W przypadku widocznego uszkodzenia paczki należy spisać protokół szkody. Reklamacja będzie uwzględniona tylko w przypadku gdy protokół został spisany przy odbiorze paczki. Brak protokołu lub protokół spisany po odjeździe kuriera nie jest podstawą reklamacji przesyłki. Kopię protokołu należy zachować i przesłać do nas na adres reklamacje@straganzdrowia.pl. Reklamację rozpatrujemy po otrzymaniu protokołu szkody i potwierdzeniu ze strony kuriera.
do góry
Pokaż pełną wersję strony